Söndagmorgon

Vaknat tidigt idag, känns fel. Har gjort det hela veckan samt igår, så hoppades på att få sova ut idag. Somnade nånstanns mellan elva och tolv och vaknar igen kvart i åtta utan att förmåga att somna om. Just nu har jag just fått reda på att Placebo ska spela på siesta och jag har psykbryt för att jag inte ska dit. Det kostar liksom en hel del och jag ska ju gå med Jesper på balen och det är ungefär samma kostnad där, så jag fick välja och jo, jag väljer balen.

På tal om balen, så var jag, Lina och Jesper i Luleå igår för att leta reda på en. Hittade en helt underbar klänning! Dock var den ganska dyr (2995, men jag fick den sänkt till 2500) så pappa och Ingela är lite skeptiska. Det är sjukt att ett enda klädesplagg kan vara så dyrt, men sånt är livet. Vi verkar i alla fall ha kommit överens om att jag betalar 1000 kronor själv sen får jag den. Ja, jag är glad =) Är helt förälskad i den.

Så, nu när jag sitter vaken halvelva en söndagsförmiddag och det är ganska bra väder ute. Sju minusgrader och lätt snöfall, man slipper frysa. Så jag och älskling ska försöka ragga upp min fasters skoter och fara ut med Pehå och typ Jennifer och grilla. Är grymt pepp =) Hoppas det blir.

Nu ska jag gå och pussa på min älskling, vi hörs


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0