Söndag

Helgen har gått ganska fort och varit relativt smärtfri, ovanligt nykter och överdrivet mysig. Den har helt enkelt varit som den aldrig annars brukar vara och jag gillar det. Nu menar jag inte att jag brukar sitta ensam och supa ner mig så jag inte ens har ett minne av ett det ens varit helg, inte så. Grejen är väl mer den, att mina helger inte alls brukar se ut såhär. Fester har varit ett måste i mitt liv, jag menar verkligen ett måste, eller i alla fall någonting i den stilen, filmkväll duger också. I alla fall, jag har haft trevligt de kvällarna, perrongen och allt det, riktigt trevligt. Fast, kanske lite för, onyktert?

Eller, jag vet inte. Känns i alla fall skönt att kunna njuta av en helg när man i princip inte gör någonting.
Och det är galet mysigt att vara med Jesper <3
Fan vad jag älskar att vakna mitt i natten och se att han ligger bredvid mig, jag bara, grr! Älskar honom =D

Men Lina kom hit, som jag för övrigt också älskar massor <3, så ska sluta nu å snacka lite skit som alltid annars ^^
Fett mysigt det också.

Som sagt, härligt mysig helg, puss på det :*

  


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0