Snö

Ja hör ni, då har det alltså snöat i skåne igen. Började igår med regn/snö, inget märkvärdigt, men när jag vaknade i morse var det vitt över hela marken. Man blir lite chockad, snö i februari är inte det vanligaste när man bor så långt söderut som jag gör.
Självklart blev det ju inte långvarit, slutade snöa i förmiddags och det var slask två timmar senare, as usual. Rätt trist, ska det snöa kan det väl ligga kvar.
Jag hade i alla fall tur att få titta på snöfall medan jag skrev min nationella uppsats, snö är fridfullt.
På tal om uppsatsen så vet jag inte riktigt hur det gick. Jag skrev kring en fest och rubriken var "Tills vi däckar", okej jag vet det låter grymt omoget och dåligt, men jag tycker ändå själva novellen kom ut ganska bra i alla fall, hyfsat.
Efter två timmars arbete på den hoppas jag verkligen det.

Lite synd det här med vädret, det påverkar en så mycket, har ni tänkt på det? Jag känner mig allmänt instängd, lite nere nu när det är slaskigt. Känner inte alls för att gå ner och handla, känner inte för någonting, bara sitta här och glo.
Men livet är full av måsten, så ska ner och köpa en ny glödlampa snart för den på toaletten small i morse, och göra läxor annars blir Kenneth ledsen på mig.

På tal om måsten, så måste jag bara föra vidare någonting en vän sa till mig för ett tag sen:
Det finns inga måsten, bara konsekvenser av det man inte gör.


Kommentarer
Postat av: R - The famous one

Tack.

Skönt att folk sätter in i situationen och tänker precis som jag. Man vill inte vara den där utnyttjande länken som alltid finns där för någon, då endast när någonting annat har gått åt helvete. Det fungerar inte.



Är tjejer kåtare?

Det var som fan ;)



Nu får du mer än gärna förklara mer gällande vad du grundar detta på! :)

2009-02-05 @ 19:12:19
URL: http://bitchbrothers.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0