Pay it forward

Pay it forward

Hej alla läsare! Nu ska nämligen bloggkedjan startats upp... det kommer gå till på följande vis!

Poängen är att vi ska hjälpas åt att hitta varandras bloggar! Jag vill att det ungefär ska fungera som i filmen "Skicka vidare" (eng. titel Pay it forward). Den har en jättefin story som handlar om en 12-årig pojke som kommer på att om han gör något snällt för tre andra personer så istället för att de gör något snällt tillbaka måste de skicka vidare en fin handling till ytterligare tre andra....och så fortsätter det. Tänkte att bloggkedjan kan funka lite på samma sätt....
I din blogg ska du länka till 3 st andra bloggar som du tycker är bra (helst nystartade bloggar eller bloggar som inte har hunnit bli populära). Du skriver namnet på bloggen, lite kortfattat om vem bloggaren är och vad bloggen handlar om. Därefter skriver du lite kortfattat eller t.o.m. kopiera den lilla förklaringen jag har skrivit om "Pay it forward - by bloggers" och lägger in i ett inlägg i din blogg, så att andra kan förstå vad det handlar om.  Därefter går du till bloggarna du har valt att skriva om och lämnar in en kommentar som lyder:
"Din blogg har blivit rekommenderad att läsas i min blogg genom "Pay it forward - by blggers". Läs på min blogg vad denna bloggkedja handlar om och Du har nu fått äran att föra detta vidare på samma sätt!"



Jag rekomenderar dessa tre bloggar:

sarawihlborg.blogg se
En jättesöt tjej i min förra klass som är otroligt duktig bakom kameran. Hennes blogg handlar om hennes foto intresse och hon bifogar alltid superfina bilder. Måste dock inflika att bloggen är nystartad, ha lite överseende, hon förtjänar det.

bitchbrothers.blogg.se
Två bröder som skriver mycket intressanta inlägg, de handlar mycket om sex/relationer, inga djupa grejer, lite mer som varför tjejer blir slampor om de raggar som fan på krogen å killar inte. Någonting i den stilen, svårt att förklara, ta en titt! Bloggen uppdateras inte så ofta, men när den väl gör det är texterna skitbra

http://bananbyxa.blogg.se
En av mina bästa vänner, som skriver om sitt liv och sina närmaste. Hon är bara,, söt liksom x)
Svårt att beskriva, snoka iaf (;




Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, vad glad jag blev nu! :D Tack så jättemycket! <3 Klart att jag för det vidare. :)

2009-02-25 @ 17:01:35
URL: http://sarawihlborg.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0