Hallå =)

Jag känner mig allmänt uppåt idag, jag vet inte varför. Kanske det är för att det gick förvånansvärt bra på genetikprovet (mvg) ? Kanske för att jag fick mig en härlig foundation idag? Kanske för att jag hade grymt trevligt med idan?
Kanske för att vi hade mysig fika, med en härlig kaffe choko?
Eller, så kanske det här bara är en sån dag, då man lyckas koppla bort allting och bara njuta av livet.

Egentligen är ingenting direkt "bättre" än förut, jag har fortfarande massa plugg att göra, min morsa får fortfarande ryck på mig så det blir pinsamt när hon ringer när man sitter och fikar i stan så halva hässleholm hör. Jag saknar fortfarande en massa saker otroligt mycket.
Dessutom har jag otroligt ont i magen idag, helt sjukt, brukar aldrig vara så här illa.
Men ändå mår jag så bra =)
Jag älskar när livet flyter ^^

På tal om att flyta, måste jag bara berätta en sak som "hände" när jag var hos läkaren i våras. Observera att detta var totalt oplanerat, ibland är min käft bara jävligt rubbad.
Läkaren: Och mensen, hur går det med den?
Jag: Jodå, det flyter på.
Usch så kul jag tyckte det var xD Min humor, oh yes.

Nä, nu ska jag fortsätta vara glad och nöta musik.
Måste tipsa er om en låt: Seabear - Arms
Så härlig låt så det finns inte =)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0