Flyttat. Tack för igår älsklingar :*

Idag tänker jag inte skriva så "djupt" om gårdagen, vill bara berätta vad som hänt. Jag har inte så mycket tid, Jesper ligger och sover i min säng och vi ska till Kalix om några timmar för jag har glömt i princip alla mina underkläder i Skåne. Fett värdelöst.

Hur som helst, igår gick jag upp före fan för att hinna med tåget, höll på att spy på perrongen inför 50 tanter (resfeber) men lyckades hålla det innae, så igår var alltså första gången på flera år som jag inte spyr när jag åker hemifrån. *Stolt*
Tågresan gick bra, med musik fungerar det mesta. Dock sög det på Stockholm C och på Arlanda, gick värsta omvägarna så nu har ja feta blåsor i händerna för min väska vägde drygt 20 kg. Det var inte så kul nej, dessutom stank jag svett efteråt, värsta motionspasset för mig ju ;)

Flyget var segt, men jag tog mig fram. Det är ju huvudsaken. Så kom då pappa och Ingela och hämtade mig, jag hade hoppats att Jesper skulle överraska mig och dyka upp där, men nej då, inte det. Vi for i alla fall hem, man var som lite besviken då, att jag inte skulle få träffa pojken förens idag.

Direkt när jag går in genom dörren hör jag någon ropa mitt namn och jag vet att jag känner igen rösten men jag kan inte placera den. Tittar upp mot trappan; Lina. Något glad man blir =D
Så får hon en fet kram, också bara trillar det ner folk från trappan x) Johan, Carro och Jennifer då alltså, jag fattar noll, gömmer sig halva Töre på min övervåning?
Under tiden jag står där och kramas och undrar vad fan som händer, tittar jag upp mot trappan, där jag ser en kille med en ros; "Vem fan är det här nu då?"
Så slår det mig,  det är Jesper! Man blir ju inte som lite glad, jag kastar mig i hans armar och fattar fortfarande ingenting. Sen börjar jag gråta =')
När jag börjat samla mig och släpper Jesper lite halvt för en sekund, ser jag att shit, det är fler människor här. Eller jag, en människa, bakom Jesper står hans syster Eleanor och jag får min tredje chock. Varför är hon hemma hos mig?
No affence Eleanor, jag bara trodde aldrig det skulle hända ;)

Det var i alla fall ett härligt tillfälle, och det fortsatte resten av kvällen. Vi åt tacos och alla skrattade ihjäl sig åt ingenting, sen åt vi fancy efterätt och hade allmänt trevligt. Kvällen avslutades med att jag somnade bredvid Jesper, kan det bli mycket bättre än en sådan dag?

Tack så jättemycket för igår, det var helt underbart. Jag älskar er <3


Kommentarer
Postat av: Lina

aw, du är så söt :) <3

2009-02-14 @ 10:43:02
URL: http://bananbyxa.blogg.se/
Postat av: Johan

Det var så grymt kul. Och att du inte hade nån aning x'D

Tack själv för igår =D

2009-02-14 @ 23:51:07
URL: http://johansoderlund.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0