Fixar vidare =)

Har nyss lyckats få igång mig på bloglovin, det ville inte riktigt som jag när jag försökte tidigare idag, men man är väl teknisk. Hehe.
Så nu får ni gärna följa min blogg därifrån =)
Ska snart sätta mig ner och göra om min header igen, ska byta ut bilden mot en brunettbild som jag insett att jag faktiskt borde. Kanske fota en ny först?

Hade nationellt idag, det gick förvånansvärt bra, (hoppas jag) dock brukar det gå som sämst när det känns som bäst, får väl hoppas att detta är ett undantag.

Har ränt rundor på stan idag med Ida, försöker hitta en väska stor nog att flytta i, det ska ni veta, att det är inte det lättaste. Sen kostar de en hel del också, som allt annat här i livet. Tur man har en pappa att flörta med, eller hur? ;)

Har inget vettigt att skriva faktiskt, så ska sluta. Håll utkik efter min nya header och glöm inte att följa mig med bloglovin.
Vi ses snart igen kära läsare <3

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0