Designat om lite :)

Fixade mig en ny header etc, vet ärligt talat inte varför. Antagligen uttråkning. Vad tycks? =)
Har inte planerat att skriva någonting längre idag. Ska snart sova, ska upp tidigt imorgon och göra mitt första nationella prov; Svenska Läsförståelse.
Känner mig ganska säker på det, men det är ju ändå lite småläskigt ;p
Nu fick jag klagomål från min älskade pojkvän angående bilden på min header, tydligen måste jag visa världen att jag inte längre är blond, så det får man väl ta tag i imorgon
Älskar dig gubben <3

Sen har jag fått ett ryck sedan igår, skriver haiku hela tiden (visst heter det så?)
Ganska trevligt faktiskt =)

Nej nu ska jag dra mig mot sängen

               

vagga mig till sömns.
vilar i dina armar.
somnar i kärlek.

Kommentarer
Postat av: Lina

Den blev jätte fin :p men jag tror att "brunett-bilden" skulle passa där faktiskt :) Tihi, puss <3

2009-02-03 @ 06:14:26
URL: http://bananbyxa.blogg.se/
Postat av: tekirch

Hej! Asbra blogg :)

Allt bra med dig idag?

Ska vi prenumerera på varandras bloggar på bloggkoll? Ha det gött i alla fall.

2009-02-03 @ 07:37:58
URL: http://tekirch.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0