Brunettbild fixad (;

Sådär ja, nu har jag gjort om min header igen, den är fortfarande inte perfekt men det får pillas på efter jag flyttat, den här datorn är så otroligt seg. Så då får man hoppas min älskade Jesper är nöjd nu, förresten så vill jag tacka honom och hans syster Eleanor för att de hjälpte mig igårkväll med att få in länken till bloglovin, tack!
Tyvärr så är man ju inte fullt så teknisk som man uppger sig att vara, hehe.

Eftersom att jag försöker undvika att bry mig så mycket om mitt utseende ska jag till hemmakväll ikväll och köpa en stor godispåse, för ingen har så gott godis som dem. Måste ladda upp inför nationella imorgon förstår ni, ska skriva uppsats i 160 minuter så det behövs nog en hel del godis och antagligen en powerking.
Känns ganska skönt att alla mest pratar om vad de ska ta med sig istället för provet, är inte så nervös som jag va förra gången.

Jag tänker för mycket, och jag oroar mig för mycket, också äter jag alldeles för mycket choklad också, nog för att min hud talar om det nog bra själv, men i alla fall.
Nu ska jag snoka runt  på era bloggar istället, jag lovar att jag snart ska skriva bättre.
Lovar !

Kommentarer
Postat av: eleanor

ingen orsak!: )

2009-02-04 @ 17:39:17
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/
Postat av: Johan

Snart kommer du till töre! :]

2009-02-04 @ 17:50:38
URL: http://johansoderlund.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0