Tagga myshelg =)

Sitter på skolan nu, har precis haft medieproduktion. Vi lyssnade på radioprogrammen som vi gjort, det var riktigt underhållande! Vi är så duktiga, MP09, det blir inte bättre, haha ;) Nu sitter jag i alla fall med Rebecka och Josefin i klassrummet och väntar på lunchen som blir om 40 min, Sara är inte här, väldigt ovanligt *host*

Jag har mattelektion efter lunch, sen måste jag på apoteket och efter det ska jag och Max fika hos hans mormor, är lite nervös för att träffa henne, hon verkar lite läskig. Sen blir det Töre för oss båda så ska vi mysa med min familj, baka julgodis, julpynta lite mer, julstäda och sånt. Kommer blir jättemysigt att ta en lugn helg!

Ni ska väl säkert festa hela högen, men jag har gjort det så mycket så många helger, så jag behöver ta det lugnt. Hoppas ni har kul/mysig i alla fall , puss! <3

Kommentarer
Postat av: sara roos

jag var fan bakis, okej?! ;D

2009-12-19 @ 22:37:43
URL: http://jahman.blogg.se/
Postat av: Bodil

God Jul Johanna & Gott Nytt År! Hälsa Victor :)

2009-12-24 @ 10:57:51
Postat av: Johanna

God jul på er också Bodil :D Hälsa kram till alla! <3

2009-12-25 @ 17:19:53
URL: http://jkarlsson.blogg.se/
Postat av: siw

gott nytt år på er.

2009-12-29 @ 15:56:33

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0