Sovmorgon!

Idag fick jag sovmorgon, vilket känns sjukt skönt. Eller ja, vi var ju tvunga att jobba med vår internetuppgift, men jag var nästan helt klar redan igår så jag har nyss petat ihop det sista så nu är man klar! Nackdelen med den här sovmorgonen var att jag ändå steg upp åtta, då Max vaknade. Jag kände mig inte alls trött, men jag sitter fortfarande kvar i hans säng. Känns skönt att ta en seg morgon! Snart ska jag gå och göra mig någon sorts frukost, det behöver min kropp verkligen.

Jag börjar klockan 12.15 då jag har medieproduktion. Vi ska till studion på kulturens hus och spela in vårt radioprogram och jag är onekligen taggad! Sen blir det den tidiga bussen hem, 14.50 för en lugn kväll. Funderar på att plugga lite datakunskap, men jag känner att jag stressar för mycket med skolan så det kanske får vänta.

Nä, nu blire frukost, hejdå <3

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0