Pluggdag

Idag blir det en riktig pluggdag. Jag började egentligen redan igår, då jag trotsade sorgen över min förlorade, älskade mobil, huvudvärk och feber för att plugga datakunskap med Max. Ska fortsätta idag med att åka hem till Max klockan fyra, se en film jag ska analysera på engelskan sen plugga matte med hans söta mamma, för vissa har ju prov imorgon. Jag har en ond plan att jag ska bara plugga matte och tyska, sen ska jag tvinga Max föräldrar att hjälpa mig så får jag typ mvg i alla kurser, haha ;D

Nej, nu ska jag faktiskt ta och skärpa mig. Det blir i alla fall en hård dag, speciellt med matten som ska göras sent ikväll, men det är värt det. Det går ju faktiskt riktigt bra för mig i alla ämnen, det känns onödigt att förstöra det nu såhär sista veckan bara för att jag behöver en veckas vila.

Snart blir det idrott, så ska börja stänga ner nu. Jag är jättetaggad på idrotten faktiskt, det känns ovanligt, men jävligt nice :D

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0