Min lilla önskelista

Det här är faktiskt första året på länge, ja sen jag var tolv eller nåt i den stilen, som jag faktiskt önskar mig konkreta saker och inte bara presenkort och pengar. Självklart är det jätteroligt med pengar och presentkort, eftersom att jag egentligen behöver det. Men jag känner också att i år, så vill jag öppna lite paket med tanke på att vi antagligen bara ska vara familjen. Inte lika kul att bara få en massa sedlar då (;

Det jag önskar mig i år är:

→ En morgonrock
- Rosa, röd, turkos. Jag vill vara färgglad! Och jag vill att den ska vara jättemysig ^^
Klänningar - Jag har inga bra festklänningar till vinterhalvåret så jag är sugen på det, tänk så roligt att öppna en julklapp och sedan springa och ta på sig den igen. Eller varför inte börja planera nyår direkt på julafton efter att ha fått en underbar festklänning?
Parym - Ja, jag är fortfarande allergisk mot parfym, men jag tycker ändå om att ha litegrann vid festligare tillfällen. Om jag ska ha parfym vill jag ha en Escada Pacific Paradise eller Puma: I'm going
Hörlurar - In-ear, såna pluggisar :) Jag är ganska less på mina måste jag erkänna.
Pengar/Presentkort - Det kommer behövas
En supermysig jul!

Klänningen till vänster ligger absolut högst på önskelistan i år. Jag hittade den på Gina Tricots hemsida och den kostar 399. Jag älska

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0