@ Maxiboys place

Sitter fortfarande hemma hos Max, känns lite konstigt att vara här ensam, men det är typ mysigt :) Jag måste gp till bussen om tjugo min så som den stressiga människa jag är börjar jag känna mig lite stressad. Jag kommer antagligen gå så jag får stå och vänta på bussen typ en kvart, jag är fan tragisk. Aja, jag taggar som fan på den här dagen! Den började bra och det känns som den kommer fortsätta så.

Förresten, att jag sov här var ju ganska impulsivt och det, så jag hade typ inga rena kläder så jag bad Max om att få låna en tröja och titta vad jag fick =D Erkänn nice ;D Och ja, jag är alltid snygg när jag har sovit för lite =)


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0