Max pratar i sömnen,.

Jag kände mig bara tvungen att lägga in det här på bloggen, trots att jag har tappat lusten att blogga totalt.

Igår följde jag med Max hem en stund och vi var båda jättetrötta, så vi låg i sängen och typ pratade skit. Sen somnar Max, bara sådär *poff* och jag märker ingenting. Sen börjas det...

Max: Vi ska inte plantera nå jävla jordgubbar!
Jag: Va? Vadå jordgubbar?
Max: Ja, du sa ju det.. inga vindruvor heller..

Jag typ, okej? Väckte honom, ignorerade.. Sen somnar han igen!

Max: Sluta gå i trappen
Jag: Va? Vadå trappen?
Max: Jag vill inte att du ska gå..
Jag: Nä, men jag ska inte gå än?
Max: Gå inte i trappen
Jag:
Varför inte?
Max: För den är så lång

Liksom, vad fan är det för fel på honom? xD Haha aja han får i alla fall mig på gott humör med sitt sjuka sinne, de gillar vi =)


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0