Luciatåg @ NTI

Idag hade vi luciatåg på skolan och det var ju onekligen intressant. Som ni kanske förstått vid det här laget är vi ntiare väldigt random, kanske t.o.m. kan klassas som sjuka? Poängen är i alla fall att vi har jätteroligt större delen av tiden, det är väldigt galet och jag älskar det. Hur som helst hade då elevrådet luciatåg för oss idag och det var då inte likt ett klassiskt luciatåg på något vis!

Som ni kanske ser var vår lucia en snubbe, som dessutom är skitcool. Sen hade vi lite olika konstiga karaktärer. Bara kolla på Max, han var Arne Weise, liksom, varför? xD Ja det var då jätteroligt i alla fall och ni måste ha varit där för att förstå.


Max Mayer / Arne Weise,,. awesome! :D Dock ser han mer ut som Göran Persson än Arne, eller?


Kommentarer
Postat av: Jesper

Vad gör ni på skolan egentligen? Verkar ju bara vara lekstuga?, hmmm..

2009-12-14 @ 17:59:08
Postat av: Johanna

Jesper: Jag tycker inte du ska uttala dig så mycket om vad vi gör på skolan, med tanke på att de flesta av oss i alla fall lyckas gå ut med slutbetyg.

2009-12-15 @ 11:13:32
URL: http://jkarlsson.blogg.se/
Postat av: Jesper

Inte så svårt att gå ut med slutbetyg om nivån ligger där den ligger hos er, och dessutom, du har inte lyckats gå ut med slutbetyg ännu, komigen om 3 år..

2009-12-15 @ 18:57:17
Postat av: Johanna

Vi kanske kan ha "den nivån" för att vi förstått poängen med eget ansvar? Jag känner en hel del treor och i princip ingen kommer ha några problem alls med sina slutbetyg så jo, nti är lite sjukt, men vi gör jävligt bra ifrån oss och har roligt under tiden också. Jag ser inget fel i att försöka göra skolan rolig så alla orkar gå ut:)

2009-12-15 @ 19:17:50
URL: http://jkarlsson.blogg.se/
Postat av: Jesper

Visst, skolan ska vara rolig, men det är liksom dagis nivå.. Du har en poäng, för dagisbarnen går också ut med gott betyg.. Och hur kan skolan vara så bra ena dagen, och nästa dag är du så spyless att du vill kräkas?

2009-12-15 @ 23:40:09
Postat av: Johanna

Vi har roligt så ofta det går, men vi måste fortfarande plugga jävligt hårt, eller hur? Jag tycker det känns menlöst att du vill bråka med mig på internet, i så fall har jag hellre ingen kontakt alls med dig. Jag lever mitt liv och det ser ut så här, acceptera det :)

2009-12-16 @ 12:38:12
URL: http://jkarlsson.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0