Godmorgon!

Imorse vaknade jag halv åtta och min buss går 6.50 så jag var ju inte lite less. Ja, då  går det ju en buss 8.50 men jag hade ändå inte fått närvaro på medieproduktionen som jag dessutom tror skulle vara tråkig idag, så jag bestämde mig för att ta 10.30-bussen och bara gå på matten idag. Sen i eftermiddag ska jag gå på stan med Max och min lillebror Victor. Victor ska köpa/få en dator i julklapp så vi ska gå runt och kika lite, äta ute osv. Kommer säkert bli trevligt :)

Sen ikväll blir det myskväll hos Max, ja, jag är nöjd =) <3

Idag lovar dessutom att ha en till uppdatering, har fått tillbaka bloggsuget lite. Sen att jag ska vänta två timmar på att Max slutar och att Victor kommer till Luleå kanske bidrar lite ;)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0