Gårdagen

Nu tänkte jag bara berätta lite kort om gårdagen, som jag tyckte blev riktigt lyckad! Började då med att jag och Max mötte upp min bror på Donken så käkade vi lite snabbt, sen sprang vi över till Elgiganten och kollade på en dator till min bror då. Sen blev det massa flängade med buss, men det gillar vi. Hamnade till slut hos Max där vi tog det lugnt han och jag, sen flippade det totalt. Vi satte på CK och började dansa i köket, osv. Jag hade min kamera i Töre så jag haffade Max kamera och gick lös på den, fotade en massa onödigt skit xD

Det var typ, skitkul ;D Jag älskar att vara flummig alltså! Så vi flummade på ett tag sen kom Sara och Olle förbi ett par timmar så snackade vi lite skit med dom, men jag och Max var ganksa så slitna så vi var nog rätt osociala. Efter att de hade åkt gjorde vi lite käk sen somnade vi typ och jag som ostört i nästan 12 timmar, så sjukt skönt!

Idag hade både jag och Max massa överskottsenergi så vi promenerade till stan, tog ca 1,5 timme också köpte vi 1,5 kg godis på Hemmakväll!! Sitter och kränger det nu och jag har värsta sockerkicken, lyssnar på Markoolio och gör kullerbyttor. Nä nu ska jag och Max sätta oss vid varsen dator och spela som de sanna nti-are vi är.





Kommentarer
Postat av: Miss Josefin

Gifta paret =)

2009-12-14 @ 07:59:45
URL: http://missjosse.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0