Udda lunch, mysig fika

Idag kände inte jag och Sara för att äta lunch med skolan och eftersom att ingen av oss var direkt hungriga gick vi till Statoil och köpte en väldigt lätt lunch, min bestod av en Cola och en liten påse nötmix, hennes av en kaffe och en twix. Jag vet om att det låter väldigt nytttigt, men ibland får man faktiskt unna sig. Sen satte vi oss och åt på en parkbänk, kändes som att vi vara värsta luffarna som skramlat ihop våra sista pengar till lunch.

Efter skolan gick jag och tog en fika med Josse och Alexander. Har verkligen saknat att gå ut och fika alltså! Gjorde det hur mycket som helst i Hässleholm. Mysiga cafén är totalt underskattade enligt mig! Så jag köpte mig i alla fall en latte också pratade vi lite allmänt. Jag försökte även hitta mig en eller två tröjor som pappa lovat att jag ska få inför hösten, men jag var inte direkt på humör för att springa i affärer så jag gör nog det på onsdag eller torsdag istället.

Saras kaffe/choklad lunch och min Cola/nötter lunch. Måste förövrigt säga att jag höll på att döda henne när jag bjöd henne på ett torkat blåbär eftersom att hon är allergisk mot nötter. Kanske överdrev i att hon höll på att dö, men ändå, ganska kasst av mig ;p




Kommentarer
Postat av: sara

hahaha men guuud :D

2009-08-31 @ 18:16:32
URL: http://jahman.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0