Töreälv

Idag slängde jag kameran över axeln, haffade min cykel och cyklade iväg längs båda strandpromenaderna här i byn. Mitt första stopp var Bärsjärda, där en tysk och en engelsk pojk lekte i vattnet, fascinerande hur små barn kan leka med precis vem som helst. Fick inga bra bilder på vattnet, men jag hittade några söta blommor. Nästa stopp var träsket och när jag kom dit, det bara tog andan från mig! Det var så sjukt vacker med solen som låg just ovanför trädtopparna, över den glasklara vattenytan som speglade den lätt rosa himlen. Helt underbart vackert!

Sen cyklade jag vidare ner till andra sidan strandpromenaden, bakom byn, där jag bara stod och kikade lite ut över älven. Fick en bild jag vill behålla, sen var jag tvungen att cykla hem och kissa x) Här är i alla fall ett urval av bilderna, visst är det vackert här?








Den sista och första bilden är mina favoriter. Sen gillar jag blombilden till höger, kanske det blir en tavla av den?

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0