Sommaren är över ?

För några dagar sen insåg jag att sommaren verkligen är över. Löven har börjat gulna och falla till marken, sommarvärmen är borta (fast man kan inte säga att det är kallt än, svettas ihjäl i när jag går och äter skollunch!) och när jag började skolan var jag inställd på att det var höst. Så jag vet inte om man ska kalla det här sensommar eller höst? Vi är i alla fall inte långt ifrån hösten om den inte är här än. Jag har personligen inget emot det. Ser fram emot att ta på mig mysiga, varma tröjor, tända ljus och krypa ner under täcket när det är kallt ute.

Hur har min sommar varit då?
I maj hade jag lagt upp en liten lista på vad jag ville få gjort under sommaren. Idag hittade jag den och började läsa igenom den och insåg att jag ändå fyllt den ungefär halvt.  Jag har hunnit med några sommarefester, jag har badat supermycket, jag har börjat övningsköra, jag har tjänat lite pengar och jag har myst på rejält med Jesper. Det jag inte har gjort är att vara på några grillkvällar, åka till stugan, åka till Skåne och att gå på en festival.

Fast jag inte gjort de sistnämnda sakerna så har det ändå varit en underbar och minnesvärd sommar. Mina två bästa dagar under den var såklart balen, den bästa dagen i mitt liv! Den andra var den då jag och Jesper körde hem från Ö-vik, det kändes bara så underbart, tryggt, roligt och vuxet att köra 43 mil tillsammans med honom.

Alla ni som har förgyllt den här sommaren och gjort den minnesvärd, tack så jättemycket!
Jag syftar speciellt på Jesper och Ingela, men även en massa andra personer.
Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Ingela

Puss på dig med!! <3 Det är supermysigt att ha dig här och jag älskar våra samtal och bara att få vara med er och ha kul! Sommaren med alla bad och påbörjade övningskörningen har varit underbar, det håller jag med om. Nu ser jag fram emot när du är så säker så du kan börja köra överallt när vi ska iväg ;-) Ha det bäst och tack för att du finns i mitt liv!

2009-08-30 @ 14:22:28

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0