Skolstart imorgon, hjälp!

Jag är jättenervös inför skolstarten imorgon. Fast jag skulle nog egentligen säga att jag är mest förväntansfull och har en mage som är bra på att snurra sig. Jag hade planerat att lägga mig framför tvn halv tio och se två avsnitt av Desperate Housewives sen sova, det kan jag ju glömma. Kommer absolut inte somna före 12, om jag somnar överhuvudtaget. Jag ska åka med pappa till Luleå imorgon halv 10 och innan dess kommer jag antagligen kräka av nervositet, jag är väldigt bra på det.

Det ska i alla fall bli jätteroligt att träffa nytt folk och komma till en ny stad, ny skola, nytt allt helt enkelt! För er som är här för att kika på mina bilder kan nog förvänta er mycket mer stadsfoton, gud vad jag har saknat det!

Nu ska jag snart ta mig lite lätt kvällsmat, kanske en skvätt fil med drottningssylt (mums!) sen lägga mig och kolla på Desperate Housewives, uppdaterar imorgon om hur det gick på skolan.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0