Signe och Bodil

I oktober förra året hade jag ett litet fotouppdrag på min kusin Signes dop. Det var ganska utmanade eftersom att det var i en kyrka, alla som prövat fota i en kyrka vet att det är otroligt svårt pga att blixten inte har någonting att slå i. Som tur var fick jag låna en extern blixt så det blev hyfsat ändå, men kyrkor måste ligga i topp 3 på svåraste platser att fota på.

Hur som helst, så efter dopet fick jag ta några bilder på Signe och ett par stycken med hennes mamma (min moster) Bodil. Eftersom att båda är supersöta var det inget större problem. Anledningen till att jag lägger upp de idag är att det är först nu jag känt mig riktigt nöjd med dem och jag har äntligen kunnat ge dem en rättvis redigering.

Bilden i mitten är min favorit, jag älskar den =)





Kommentarer
Postat av: Bodil

Mamma berättade att du hade lagt upp lite bilder på mig o S. De är SÅ fina och jag har gillat dem sedan du skickade dem till mig första gången! Du är GRYM tjejen! Shit vad jag o Signe är lika varandra ;-)

Kul att höra att du verkar gilla din nya skola. Hoppas att du får massor med nya goa vänner. Imorgon ska jag gå med Frida till 1:an... Minns du din första dag i ettan??

Kram Kram / B

P.S Hälsa Victor o Pappa

2009-08-25 @ 20:51:04
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Tycker att mittersta fotot, men även sista fotot, är grymt fina! Ögonen blev så bra!



Sv: Tack! Jag är nog ganska tålig av mig, men man märker på klasskompisarna att det nog egentligen är en ganska tuff linje. Det som chockar många är att jag förut inte alls var särskilt duktig i skolan betygmässigt, men nu på gymnasiet har jag haft mvg i allt :)



Tycker att det låter jättebra att du trivs på din nya skola! Och har du inställningen att allt ska bra (som jag läste), ja, då kommer allt gå bra! Precis sådär tänkte jag också! :D

2009-08-25 @ 21:00:13
URL: http://myphoto.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0