Mina superuppskattade födelsedagspresenter

Tänkte bara berätta lite snabbt om alla presenter jag fick när jag fyllde sexton, bara för att jag blev förvånad över att de var så många och jätteglad för att alla var så "önskade". För det första kan jag väl säga att jag helt klart uppdaterat mitt "smyckesförråd".

Jag måste säga att presenterna jag fick av Mamma var nog mest uppskattade av alla. Anledningen till det är att hon just nu inte kunde köpa en present till mig och istället tog hon sig tid att rota igenom sin garderob och grejer som jag inte kunde ta med mig upp i flytten. Hon skickade en hel resväska med saker! Hudkrämer, kläder, smycken, fototidningar. Jag blev jätteglad, hoppas du vet det mamma <3

Av pappa och Ingela fick jag en mp3 som jag önskat mig hur länge som helst. Jag älskar den! Sen fick jag även en enskild present av Ingela, hon och jag ska nämligen gå på spa framåt hösten och få massage och mysa på sådär allmänt. Ska bli superhärligt =)

SnyggMp3n jag fick av pappa och Ingela


Min Mormor och hennes karl Leif skickade upp ett brev med ett gulligt grattiskort och 200 kronor, tack =) Pengarna kommer för övrigt att gå till ett par in ear hörlurar så jag kan dunka på ordentligt nu när jag ska börja pendla om 3 veckor. Min Farmor gav mig en diamantring som hon själv inte kunde använda längre, den är superfin :) 



Några dagar innan jag fyllde år åkte jag til Finland med Ingela och Kerstin (Ingelas mamma) och shoppade. Då gav Kerstin mig lite presenter där som är jätteuppskattade. Orkade inte fota dem, men det var i alla fall 2 par strumpbyxor, en bh och ett par trosor, 2 tröjor, skitnsnyggt alltihop :)

Mina svärföräldrar gav mig ett par gulliga örhängen som antagligen kommer hänga i mina öron ganska länge till. Sen måste jag berätta att Jespers småsyskon Rasmus och Robin hade gjort teckningar till mig, så sjukt gulligt! =D
Mina mostrar gav mig ett riktigt vackert halsband =)

Här är halsbandet jag fick av mina mostrar och örhängen jag fick av mina svärföräldrar, visst är de fina?



Nu tror jag och hoppas jag att jag inte glömt något. Vill bara säga till alla som grattade mig, alla som kom förbi och alla som gav mig allt det här att jag är jättetacksam. Ni gav mig den bästa födelsedagen någonsin !

Men, jag sparade det bästa till sist. Jesper gav mig den absolut vackraste och mest uppskattade presenten i år (bara för att han är kille och fick ihop något vackert i alla fall (; ) Nej, men helt seriöst. Han gav mig ett halsband som var riktigt, riktigt vackert. Tack så jättejättejättemycket älskling <3



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0