Måste man vara storbloggare för att vara bra?

Jag funderar ofta på den här frågan. Jag har väldigt få läsare, men jag är supernöjd med min blogg ändå, för att den är så jag. Om man tar en storbloggare istället, låt oss säga Kissie (nej, jag gillar inte henne), tror ni att det hon skriver i sin blogg är den personen hon är? Vi kan inte svara på den frågan såklart, men personligen tror jag att hon och även andra storbloggare "låtsas" vara någon annan för att öka läsarantalet = tjäna mer pengar.

Även om jag skulle råka bli storbloggare någon dag skulle jag ändå inte ragga runt halva Sverige efter företag som jag kan tjäna pengar på genom mitt bloggandet. Ens blogg är väl ens intresse inte ett jobb, eller? För mig är det en chans att få skriva av mig, att visa upp mina foton och att visa upp mig för världen "Hej, det är min blogg, det här är jag!"

Sen måste jag tillägga att om man som storbloggare tror att man kommer kunna leva på sin blogg är man kanske inte sådär jätteintelligent. För ärligt talat, hur många personer över 40 tjänar pengar på sin blogg?


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0