Luleåkalaset

Tråkigt nog var jag knappt någonting på Lk i år, mest pga av att jag inte ansåg att det var värt att betala när det inte fanns några intressanta artister där, men även för att jag inte direkt hade någon att gå med. Jag var i alla fall där en stund på torsdagskvällen när det var gratis med pappa, Ingela och Victor. Tyvärr var vi tvungna att åka hem ganska tidigt eftersom att jag skulle jobba dagen efter, vilket jag ångrar. Vi kikade i alla fall lite på stan, sen kollade vi på Rix fm festival som var betydligt roligare än jag förväntat mig. Sen precis när jag kände suget att fota staden och vimlet i kvällsljuset var vi tvungna att åka hem. Surt.

Slänger i alla fall in några bilder från Rix Fm bara för att. Fick inga jättebra bilder direkt, eftersom att det stod folk framför mig också var det jättekonstigt motljus från sidan. Anyway, här är nånting.

Tyckte den här vakten såg så grymt tuff ut i brillorna så jag var tvungen att knäppa honom (;





Och här måste ni kolla en grej jag såg när jag klickade upp den här bilden i Photoshop,.
Den lilla kinestjejen där ser skitläskig ut :o Kolla som hon tittar på mig liksom? Påminner mig om en skräckfilm. Förlåt mig, lilla kines, men du skrämmer mig . (Förresten ser killen i kepsen inte jättetrevlig ut heller) Jag är en sån hemsk människa som slänger ut barn som läskiga på internet.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0