Känner mig tyst,.

Har varit länge hos Jesper så jag börjar känna mig ganska tyst. Sen har jag inte fotat heller, fast jag varit sugen. Har hittat en massa saker jag velat fota när jag varit där, sådana konstiga saker som jag bara får öga för ibland, det är bara då jag ser mig själv fotograf. Självklart är det då jag inte har med mig kameran. Därför ska jag införskaffa ett displayskydd så fort som möjligt och en större handväska så kameran alltid är med mig sen :) Måste dessutom köpa en ny ögonmussla och jag har bestämt mig för att vara lite snål, men ändå bygga vidare min fotografering med en makrolins, kostar bara mellan 300-600kr så det är värt.

För övrigt längtar jag till skolan som inni!

Lägger in några bilder
jag tog förra sommaren som jag inte känt så starkt för fören nu. Det är egentligen bara den översta bilden som jag verkligen gillar, men ni får de andra också bara för saken skull :) På bilderna är min vän Sandra, som jag tyvärr inte träffat sen den dagen.




Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0