Hos Jesper

Hej på er =)
Jag sitter hemma hos Jesper nu, vid hans supermysiga bärbara dator (ja, jag är avundsjuk). Har spenderat dagen med att sova och sånt onödigt. Sen nyss spelade jag badminton med hans två yngre bröder, nästan pinsamt när man nästa blir utklassad av två pojkar under 10 år. Om jag inte minns fel är Robin fem och Rasmus 7 eller 8, så det var tur att ingen såg i alla fall ;)

Jag har inget vettigt att säga, men jag skriver i alla fall. Imorgon ska jag hem sen blir det att repa med Johan inför bröllopet, satan så nervös jag är! Hoppas, hoppas att det går bra i alla fall.

Bjuder på en bild från Jespers dator då alltså, bara för att det inte ska se så tråkigt ut. Puss <3


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0