Första skolveckan avklarad!

Nu är min första vecka på Nti avslutad och jag kan bara säga att jag är nöjd. Jag har pratat med över halva klassen och jag börjar kunna alla namnen, trots att vi är en väligt stor klass på 35 elever. Jag är helt övertygad om att jag valt rätt linje och skola, det kan inte bli bättre än såhär!

Jag är ensam hemma i helgen, familjen är  i stugan. Har ni några tips på "frysrensningsmat"?
Jesper kommer hit snart, så ska vi prata och bara umgås lite allmänt. Sen ikväll ska vi bege oss till Råneå för att umgås med min klasskompis Sara och hennes vänner. Hoppas på att det blir trevligt, ska hur som helst bli skönt att komma ut lite. Nu ska jag gå ner och dricka kaffe och se om det går någon intressant talkshow eller något humorprogram på tv innan Jesper kommer.

Hoppas ni alla får en bra helg!

 

Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Hej Johanna!

Tyvärr såg jag inte att du hade skrivit på bloggen, och nu är det nog liiiite för sent! Hoppas att du får en trevlig kväll!

Kram!

2009-08-28 @ 17:38:02
URL: http://myphoto.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0