Första skoldagen

Nu är min första dag på NTI avklarad! Det känns som att det här kommer bli bra, lärarna är trevliga och skolan är allmänt mysig. Imorgon hoppas jag på att få lära känna mina klasskompisar litegrann, just nu känner jag bara Sara, knappt det ens. Fast hon är jättetrevlig :)

Det enda som känns lite jobbigt är att vi är 35 stycken i klassen (!) annars är det fint. Jag är väldigt nöjd med mitt schema, slutar 13.25 måndagar och fredagar så det är fullt acceptabelt. Två dagar i veckan kommer jag vara hemma 17.25, men jag får igen de på min kortare dagar. Jag har heller inga håltimmar vilket känns otroligt skönt!

Jag är positiv till det här, jag tillåter det inte att bli dåligt heller, har helt enkelt bestämt mig för att det blir bra!


Kommentarer
Postat av: Sara

klart att vi ses på bussen imorrn :)

2009-08-24 @ 18:23:43
URL: http://jahman.blogg.se/
Postat av: Theresé

Bra att du är positiv och att det verkar bra! :) Kul att få gå här i storstan ;) Du är duktig, så det kommer nog gå galant!

2009-08-25 @ 16:52:01

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0