En typisk söndag

Idag känns det som att det kommer bli en sån där riktigt "typisk söndag" för mig. Ni vet, när man egentligen inte gör något annat än att vänta på måndagen. Söndagar är ganska onödiga dagar faktiskt, man kan inte göra något på kvällen för det är skola dagen efter och på morgonen ligger alla och sover. Visst är det nästan lite onödigt?

Fast jag tycker ändå det är skönt att ha en hel dag på sig att ladda upp inför skolan så ska jag göra den här till en riktig söndag. Jag ska städa litegrann i köket innan mina föräldrar kommer hem, jag ska duscha, göra en hårinpackning och lägga lite hudkrämer etc, sen ska jag leta upp en bok som jag måste ha med mig till skolan imorgon. Ska bli skönt att ha en halvlugn dag :)

Imorgon är jag sugen på att sätta mig i Luleå på ett mysigt café och dricka en latte. Funderar på om jag ska våga ta mod till mig och fråga någon av mina klasskompisar om sällskap. Antagligen inte, men vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Ja, precis! Söndagarna tjänar ju ett syfte också, så att man hinner bli riktigt uttråkad och nästan längtar efter skolan ;)

2009-08-30 @ 18:17:34
URL: http://myphoto.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0