Badat med Lina och Nova

Idag har jag varit och Lina varit i Siknäs och badat och solat. Det var riktigt härligt måste jag säga :) Vi tog Nova med oss vilket gjorde saken ännu bättre. Hon är helt hyper hela tiden och hon älskar vattnet, så vi fick oss en mysig badkompis. Tyvärr fick vi bege oss efter ett par timmar för att det blev molnigt, men lika glad för det är jag. Har även hunnit vara ute en sväng och fotat idag, vi får se vad som blir med det, men någonting dyker säkert upp här under kvällen.

Visst är hon söt lilltjejen, med alla grus på nosen? ^^


Kommentarer
Postat av: Lina

Han var lite creapy våran badkompis.. :D Sen var vi fett duktiga som gick några km med en lätt men tung hund :D Tack för att du gjorde min lediga dag så bra! <3<3

2009-08-14 @ 18:29:46
URL: http://bananbyxa.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0