Rockkonsert idag och igår

Igårkväll och idag har vi haft rockkonsert med skolan, om man ens kan klassa det som rock, var bara låtar med Abba och Beatles, men det var i alla fall kul =) Dock har det varit jättejobbigt med min parfymallergi, kunde inte vara i logerna så jag fick gömma mig bakom kulisserna igår och idag fick jag sitta i publiken i väntan på vår låt. Vi spelade förresten Here comes the sun, ganska mysig låt. Sen igårkväll fick jag hjälpa till att filma litegrann, rätt kul faktiskt =) Och under andra föreställningen idag frågade min bildlärare mig om jag ville låna deras kamera (Canon EOS 450D) och fota. Jag blev typ skitglad =D Så ja, det var det roligaste för mig under konserten, ska försöka komma över några bilder i veckan när jag ska gå igenom dem med henne så ska ni få se. Men nu måste jag bege mig, ska dra mig till farmor och trava lite ved och ikväll ska jag repa med Thomas och Andy och det folket.

Puss <3

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0