Pillat med musik



Har nyss flyttat om min musik litegrann, lagt de i fem olika mappar med olika stilar. Det är sjukt störigt när man stöter på en låt med Mindless Self Indulgence om man är sugen på att lyssna på lugn musik. Hur som helst, så rotade jag ju upp all musik jag inte nödvändigtvis lyssnar på varje dag. Hittade bland annat den här underbaringen man bara inte kan tröttna på. En låt man aldrig tröttnar på, det är en riktigt bra låt, det är liksom en favorit. Sen att man har en sådär 100 favoriter gör väl inte så mycket, de är favoriter i alla fall (; Sen behöver ju en låt absolut inte vara av sån,. hmm, kvalité för att vara bra. Tro mig, jag nötte också sönder Just dance (;

För övrigt längtar jag galet mycket till helgen, men det tänkte jag klottra ner i ett annat inlägg imorgon eller senare idag.
Puss <3


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0