Påsklov =)

Nu har man påsklov och ni anar inte hur skönt jag tycker det är! Sitter hemma hos älskling och försöker ta igen lite här och på bdb eftersom att jag varit här sen i torsdags. Tror faktiskt det är första gången jag sovit två nätter här och jag ska inte hem förens ikväll. Har alltid tyckt det varit jättejobbigt att vara borta längre stunder, men jag börjar verkligen trivas här nu. Känns grymt härligt :) För hur mycket man än påstår att det enda som spelar roll är "vi" i ett förhållande, så är det tusen gånger lättare om vänner och familj tycker om den man är med.

Ikväll ska jag och Jesper till töre och träffa min familj. Det är också en annan sak som har kommit nu på senare tid, jag uppskattar verkligen att sitta hemma en lördagkväll med min familj och bara titta på tv och snacka skit. Skönt att slippa behovet av att alltid ha en fest att gå på, som jag känt förut. Livet blir mycket lugnare och jag känner mig mycket bättre, visst, vissa dagar har jag lite tråkigt, men det är värt det. Definitivt.

Nej nu ska jag snoka lite på bdb sen ska jag sätta mig med Jesper och mysa. Puss =)


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0