Påskhelg

Jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker påsken är en aning överskattad. Tex påskpynt, vad är meningen? Tycker bara det känns löjligt att ställa fram en massa fjädrar i huset för tre dagar. Okej, de flesta högtider är ganska överskattade, bortsett från jul och midsommar, de ger verkligen en härlig känsla liksom. Men vad ger påsken? Jag får inget ut av att pynta påskris och måla påskägg längre. När man var liten var det underbart, jag kommer ihåg när jag sprang runt med brorsan och letade påskägg, jag älskade det! Lite synd att man inte är lika lättroad längre.

Min påskhelg blir inte så märkvärdig. Ikväll kommer Ingelas familj hit, eller i alla fall en del av den, och stannar till söndag. Så man ska väl vara lite trevligt med dem, sen imorgon ska jag till Jesper och "fira" med hans familj också sover vi där till lördag då det eventuellt blir bowling. Om det blir fint väder ska jag försöka ta mig ut och fota också.

Nä nu ska jag hoppa in i duschen sen ska vi hämta Lina. Puss <3

Kommentarer
Postat av: Eleanor

haha dom funkar nu :D

2009-04-11 @ 13:42:40
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0