Ny header på gång!

Har varit sjukt less på min header hur länge som helst, men har inte orkar byta ut den då jag inte varit säker på vad jag velat ha för något i stället. Nu är jag däremot helt säker på hur jag vill ha den, jag måste bara få tag i ett par lämpliga bilder. Kan berätta att allt det röda kommer försvinna, nu blir det svart och vitt igen, fast med vitt som bakgrundsfärg den här gången. Framåt sommaren blir det mer färg om man får fram ut kameran, gillar inte direkt att sätta färger med photoshop, det ska vara naturligt =)

Så ska ta ledigt några timmar från pojkvännen imorgon och pilla på med den, sen ska jag ta tag i min blogg igen. Har blivit så peppad av Eleanor som satt i fredagskväll/natt och skrek var femte minut hur många läsare hon haft ;p (100+, behöver jag säga mer än så?) Nog för att jag aldrig kommer nå upp dit, men jag hade i alla fall velat fördubbla antalet läsare, tro mig, det är inte så många jag har.

Nu ska jag och älsklingen börja dra oss mot kalix, kika in imorgon kväll igen och se om jag har kommit någonstans med designen!

/ j.karlsson


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0