Muckfoto idag =)

Idag hade vi muckfoto och jag måste erkänna att Pehå fan var coolast på hela skolan med sina Boratkallingar!  Så han är numera känd som Borat på skolan skulle jag vilja tro. Jag själv var brandman, hade lånat jacka och hjälm av pappa också kletade jag mascara i hela ansiktet eftersom att jag glömt min svarta ögonskugga hemma. Hur som helst var det skitkul idag att bara kolla på vad allt folk hittat på, en del grejer hade man aldrig ens tänkt tanken på att man skulle kunna klä ut sig till, skithärligt! Nu ska jag ta och runda av och gå ner och laga middag.
Puss <3



Det var så längesen jag la in en bild på mig själv så jag klickar in en från när jag åt lunch och solade på altanen häromdagen, härligt med vår!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är söt och jag saknar dig.. Måste vara med dig!!! :/

2009-04-28 @ 06:37:53
URL: http://bananbyxa.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0