Jag tog mig in ! =DD

Jag tog mig in på NTI och fatta hur glad jag är! Har typ velat det här i tre år, började fan gråta igår när jag fick veta det. Känns så otroligt härligt att äntligen få göra det jag vill och att få ta ett til steg framåt i livet. Jag har förövrigt haft nationella i matte idag och det gick bra :) Och älskling har fått jobb över sommaren, så allt känns bara så bra nu, känner verkligen att det finns färre problem för varje dag som går och det mesta börjar lösa sig.

Inte nog med det, nu är våren här på riktigt och jag älskar det. Har nyss legat ute på balkongen och ätit lunch och solat i bara underkläder. Känns härligt. Och nu är det snart helg igen och imorgon ska jag nog förbi Johan en sväng då han ska ha fest, ska bli trevligt =) Och på lördag blir det att hämta balklänningen, köpa en vårjacka också är jag inbjuden till NTI.
Nu ska jag fortsätta och känna mig allmänt lycklig, sen ska jag snart sluta igen och göra lite på mitt tyskaprojekt.
Puss <3

Kommentarer
Postat av: siw

ett stort grattis för att du kom in:)kram

2009-04-23 @ 16:54:18

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0