Härlig låt, härligt väder =D



Hörde den här låten på radion i morse och blev helt förälskad efter några sekunder så tyckte att jag gott kunde dela med mig. Videon är förövrigt skitcool =D
Dessutom är det grymt fint väder ute idag så jag har faktiskt suttit ute på altanen ett tag och lapat lite sol, men jag hade inte tålamod att stanna sålänge. Funderar på att gå ner och låna en bok på bibblan eller av Ingela så man kan sitta och göra ingeting. Jag behöver verkligen få lite färg, speciellt nu när balen närmar sig och det går så fort! :o Ska hämta klänningen på lördag och lyckligtvis är den brun så jag ska inte vara brun själv, men man vill helst inte se ut som en mjölkkanna i alla fall. Ja, jag är jättebrydd om att jag ska vara vackrare än någonsin den dagen. Jag längtar efter att vara den som folk tittar efter, inte för att jag är skabb utan för att jag ser bra ut.

Är det något fel på det?
Nä, så därför ska jag återvända till altanen efter jag lagt in låten på min mp3

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0