Fucked up helg

Helgen har varit skum. I fredags blev det fest hos Johan, som däckade halv elva eller nåt ;p Bortsett från det, så var det trevligt i alla fall. Sen igår spenderades kvällen i Karlsborg med polisen och på lasarettet. Vi behöver inte gå in närmare på det, men det kändes jävligt skumt. Var dessutom i Luleå igår för att hämta min balklänning, men då hade de sytt in den för mycket så måste vänta en vecka till, sånt är så irriterande. Nu ska jag snart till Kalix för att sova hos älskling, slänger in ett inlägg imorgon efter jag gymmat, sen är jag ganska fullbokad några dagar.

Har förresten muckfoto imorgon, måste lägga in en bild imorgon så ni får se (;

Kommentarer
Postat av: Johan

Hahahaha "bortsett från det" x'DD

2009-04-26 @ 23:18:47
URL: http://johansoderlund.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0