Bråkar med bloggen ><

Blir så frustrerad när saker inte fungerar som de ska, har haft enorma problem igår med att få upp inlägget jag skrev i natt, samt att få in bilder. Nu har jag äntligen lyckats få in en bild jag tog igår under min och jespers korta fotorunda i kalix med lite batteri på kameran, men den är alldeles för liten för att jag ska vara nöjd. Så trist.

Angående halsbandet så ljög jag, jag tror inte ens jag orkar fixa mig så att jag kan ställa mig framför en kamera idag. Kanske lägger upp det imorgon, är ändå upptagen idag. Lina kommer hit så ska hon och Jesper modellera för mig till ett skolarbete, om man säger så. Är lite smått nervös, har aldrig gjort något sånt förut, hoppas det blir bra i alla fall.

Men nu ska jag fixa frukost och sätta på en maskin tvätt sen måste jag nog börja ringa hit Lina.


Kommentarer
Postat av: siw

Jätte fin bild. du e en riktig fotograf.

kram

2009-04-07 @ 18:59:49

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0