1a April

Idag är det alltså 1a april, den enda dagen då det är tillåtet att lura folk. Hmm. Min personliga åsikt kring det där är att det känns ganska löjligt, folk lurar varandra varje dag, vad är skillnaden? Jo visst, media gör det och det skulle de aldrig kunna göra en helt "vanlig" dag. Jag har inga planer på att lura folk idag, även om det skulle vara kul så har jag ingen aning om vad man skulle lura dem till. Man måste liksom hitta ett perfekt läge mitt emellan: "mamma, jag är gravid" och "när jag vaknade i morse låg jultomten naken i min säng". Och jag orkar inte ens försöka tänka ut något sånt.

Igårkväll hade jag feber och mina halsproblem har kommit tillbaka så jag orkade inte fara på friluftsdagen idag. Nu har jag ingen feber länge, är nere på normalt igen, dvs 36 grader. Jag har jättelåg kroppstemperatur :o Hur som helst, så har jag haft lock för öronen hela dagen och ont i halsen, blir ändå skola imorgon, är sista dagen innan lovet. Dessutom är jag sugen på att kolla vad hela den där påskdansen handlar om så jo, jag ska till skolan imorgon.

Idag har jag städat lite på nedervåningen och sen satte jag mig med en latte och ett par noblesse, mums! Sen gick jag ut och fotade en liten, liten stund. Bifogar min härliga latte och en av bilderna, resten hamnar på bdb eller här senare. Håll utkik! =)

  


Kommentarer
Postat av: Lina

Oops, är min cykel kvar där sen i somras??!! :) Vet du att jag cyklade ju dit den när vi hade vårat partii ;) hahahaha

2009-04-01 @ 21:29:14
URL: http://bananbyxa.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0